• Phone
    Telefon

    +48 605 480 560

  • E-mail
    Adres e-mail

    kontakt@innowatorzywsi.pl

Promocja mięsa Wołowego

Dodano: 31 sty 2018

Komisja zarządzająca Funduszem Promocji Mięsa Wołowego działająca przy Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa w Warszawie, przyznała Stowarzyszeniu Innowatorów Wsi wsparcie na dwa zadania pt. „Promocja mięsa wołowego podczas XXIV Regat o Błękitną Wstęgę Jeziorska” oraz „Zdrowe nawyki żywieniowe kształtujemy od najmłodszych lat”, które to odbędą się w powiecie sieradzkim i poddębickim w III kwartale 2018 roku. W ramach Funduszu Promocji Mięsa Wołowego od kilku lat realizowane są różnego rodzaju projekty promocyjne o zróżnicowanym charakterze. Obejmują one duże tematyczne kampanie promocyjne będące odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku w strefie mięsa pochodzenia wołowego, jak również budowanie świadomości i pozytywnego wizerunku mięsa wołowego oraz chęć kreowania potrzeb konsumenckich. Podjęte przez fundusz promocji działania mają na celu przyczynienie się do pojawienia trendów na dobrą wołowinę. Miejsce przeprowadzonych działań będzie dodatkowo uatrakcyjnione poprzez geograficzne położenie miejscowości Jeziorsko. Malownicze i urokliwe pejzaże oraz odbywające się tu regaty przyciągają rzesze turystów ze wszystkich zakątków Polski i Europy. Przewidujemy pozytywny wydźwięk przeprowadzonego działania. Poprzez kampanię promocyjną chcemy zwiększyć świadomość konsumentów polegającą na:
– Wzroście spożycia mięsa wołowego w Polsce
– Zwiększeniu wiedzy konsumentów na temat walorów odżywczych i prozdrowotnych w zróżnicowanej diecie opartej o mięso pochodzenia wołowego.
– Zmianie świadomości konsumentów poprzez działania informacyjne kierowane do konsumentów.
– Zwiększeniu mody na wołowinę.
Zważywszy na fakt, iż wołowina głównie przeznaczona jest na eksport wzbogacamy sukcesywnie rynek międzynarodowy o dobrej jakości mięso pochodzenia wołowego często zapominając, że sprzedaż polskiej wołowiny przede wszystkim powinna być pionierem w Polsce. Warto również wspomnieć, iż krajowe zakłady mięsne coraz mniej w swojej ofercie oferują produkty wzbogacone o wyżej wymienione mięso z czego wynika niska produkcja i
sprzedaż mięsa wołowego. Liczymy, że uświadomienie społeczeństwa sprawi, iż wzrośnie sprzedaż i konsumpcja polskiej wołowiny za pomocą działań promocyjno-informacyjnych. W niedługim czasie przedstawimy więcej informacji. Serdecznie zapraszamy!